Εδώ μπορείτε να διαβάσετε εμπειρίες ανθρώπων που χρησιμοποιούν το tamigo καθημερινά

Δείτε παρακάτω γιατί επέλεξαν το tamigo.

Δείτε τι λένε οι πελάτες μας για το tamigo

Το tamigo προσέφερε τόσο στη διοίκηση όσο και στους εργαζομένους μια επισκόπηση των βαρδιών και των μισθών, την οποία δεν μπορούσαμε να αποκτήσουμε με οποιονδήποτε άλλο τρόπο.

Η εταιρεία προϊόντων γλυκόριζας – η Lakrids by Johan Bülow – άρχισε να χρησιμοποιεί τη λύση διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού της tamigo το 2012. Τα χειρόγραφα προγράμματα βαρδιών αντικαταστάθηκαν γρήγορα. Η Lakrids επέλεξε επίσης να καταχωρεί τις πραγματικές ώρες εργασίας μέσω του συστήματος καταχώρισης ωρών Touch της tamigo.

Όταν απασχολείς μόνο νέους ανθρώπους, είναι μεγάλο πλεονέκτημα να γίνεται η επικοινωνία για τις βάρδιες και τις αλλαγές βαρδιών μέσω μηνυμάτων κειμένου. Πριν τη χρήση του tamigo, στέλναμε μηνύματα e-mail στο προσωπικό, αλλά εκείνο σχεδόν ποτέ δεν αντιδρούσε σε αυτά.

Το tamigo δεν ελαχιστοποίησε απλώς χρονοβόρες εργασίες που γίνονταν με το χέρι στην Lakrids, αλλά βελτίωσε σημαντικά και την επικοινωνία με τους εργαζομένους.

Πριν τη χρήση του tamigo, στέλναμε μηνύματα e-mail στο προσωπικό, αλλά εκείνο σχεδόν ποτέ δεν αντιδρούσε σε αυτά.

Κάθε Διευθυντής καταστήματος λιανικών πωλήσεων γνωρίζει πόσο δύσκολο είναι να έχει κανείς μια ολοκληρωμένη εικόνα της επιχείρησης μέσω ενός φύλλου του Excel – τζίρος, παραγωγικότητα, κόστος εργασίας κ.λπ. Γι' αυτόν τον λόγο, η επιλογή του tamigo ήταν απλή υπόθεση για την Triumph Benelux, προκειμένου να μπορέσει να βελτιστοποιήσει τις επιχειρηματικές διαδικασίες της με τη συγκέντρωση των πληροφοριών της σε ΕΝΑ και μόνο σημείο.

Οι συνάδελφοί μας στην Triumph Δανίας χρησιμοποιούσαν ήδη το tamigo και ήταν απόλυτα ικανοποιημένοι. Οπότε το λογικό βήμα ήταν να χρησιμοποιήσει το tamigo και η Triumph Benelux», λέει η Lia Vos, μέλος του τμήματος ανθρώπινων πόρων στις χώρες Benelux.

Με λίγα μόνο κλικ, το tamigo παρέχει στην Triumph Benelux πληροφορίες για πολλαπλούς δείκτες απόδοσης (KPIs), όπως οι προϋπολογισμοί, η παραγωγικότητα, τα έσοδα και το κόστος εργασίας. Αυτό διευκολύνει τη συγκριτική αξιολόγηση των καταστημάτων της Triumph, με βάση τα ενημερωμένα δεδομένα που υπάρχουν στο tamigo..

Καθώς έχω την ευθύνη για τη μισθοδοσία, εξοικονομώ πολύ χρόνο με το tamigo. Μπορώ να κάνω εύκολα εξαγωγή όλων των στοιχείων που χρειάζονται για τους μηνιαίους μισθούς από τοtamigo στο σύστημα μισθοδοσίας μας.

Δεν είναι ασυνήθιστο για τις αλυσίδες καταστημάτων λιανικής πώλησης να καταλήγουν να χρησιμοποιούν διάφορες λύσεις διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού στις διάφορες τοποθεσίες τους – όλες προερχόμενες από διαφορετικούς προμηθευτές.

Η Bolia (η οποία έχει παρουσία σε πολλές Ευρωπαϊκές χώρες), έκανε διεξοδική έρευνα της αγοράς προτού επιλέξει μια λύση διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού: «Επιλέξαμε το tamigo, καθώς το σύστημα έχει ήδη κάλυψη σε αρκετές χώρες και είναι εύχρηστο,» λέει η Διευθύντρια τμήματος ανθρώπινων πόρων, Anette Sørensen.

Το tamigo παρέχει μια πολύτιμη επισκόπηση του κόστους εργασίας και μια σωστή διαδικασία προετοιμασίας της μισθοδοσίας για όλα τα καταστήματα» Anette Sørensen, Διευθύντρια τμήματος ανθρώπινων πόρων.

Καθώς η επιχείρηση διαθέτει πολλούς εργαζομένους μερικής απασχόλησης, γίνονται συχνά αλλαγές στο πρόγραμμα βαρδιών, αλλά σύμφωνα με την Anette Sørensen, με το tamigo η διαχείριση αυτών των αλλαγών γίνεται πανεύκολα και με ελάχιστους διοικητικούς πόρους.

Ανεξάρτητα από τη χώρα και την κουλτούρα, η αρχική μας εντύπωση – ότι το tamigo είναι ένα φιλικό προς το χρήστη εργαλείο προγραμματισμού εργασίας για όλους τους εργαζομένους– επιβεβαιώθηκε.

Από το 2006, το tamigo βοηθά την Sticks'n'Sushi να βελτιώσει τις καθημερινές λειτουργίες της.

«Η διαχείριση του προγράμματος κυλιόμενων ωραρίων του tamigo είναι πανεύκολη για κάθε μεμονωμένο υπεύθυνο προγραμματισμού. Και επειδή το πρόγραμμα κυλιόμενων ωραρίων ενημερώνεται διαρκώς με νέες και φιλικές προς το χρήστη δυνατότητες, η χρήση του γίνεται ολοένα και πιο εύκολη», λέει ο Επιχειρησιακός διευθυντής Tommy Hvid.

Ο Tommy Hvid θεωρεί επίσης ότι η εφαρμογή tamigo είναι «μεγαλοφυής». Η εφαρμογή παρέχει τόσο στους υπεύθυνους προγραμματισμού, όσο και στους εργαζομένους πρόσβαση σε σημαντικές λειτουργίες και πληροφορίες οποιαδήποτε στιγμή, οπουδήποτε. Οι υπεύθυνοι προγραμματισμού μπορούν να εμφανίσουν στους εργαζομένους τις διαθέσιμες βάρδιες μέσω της εφαρμογής, και οι εργαζόμενοι μπορούν να ανταλλάσσουν βάρδιες και να καταχωρούν το χρόνο των αδειών τους εν κινήσει.

Επίσης, τεράστιο πλεονέκτημα είναι ότι το προσωπικό μας μπορεί να έχει πρόσβαση στην αρχική σελίδα της εταιρείας μας στο tamigo μέσω της λύσης που βασίζεται στο web και μέσω της εφαρμογής, ώστε να βλέπει εικόνες και περιγραφές κάθε καμπάνιας που υλοποιούμε εσωτερικά και κάθε ειδικής πληροφορίας,» λέει ο Tommy Hvid. Ως Επιχειρησιακός διευθυντής, ο Tommy Hvid είναι βέβαιος ότι η οικονομική επισκόπηση του tamigo επηρεάζει άμεσα τα έσοδα της Sticks'n'Sushi. Όταν φορτώνονται οι προϋπολογισμοί στο tamigo, τόσο η διοίκηση όσο και ο κάθε υπεύθυνος προγραμματισμού μπορεί να βλέπει με ακρίβεια αν οι προγραμματισμένες βάρδιες επιδρούν ευνοϊκά στα οικονομικά της εταιρείας.

Είναι απίστευτα σημαντικό να μπορούμε να βλέπουμε το κόστος των προγραμματισμένων βαρδιών μας την ώρα που τις καθορίζουμε. Επιπλέον, το tamigo παρουσιάζει με ακρίβεια το κόστος εργασίας έναντι των εσόδων σε όλα τα εστιατόρια. Αυτή η ευελιξία και η διαφάνεια είναι ακριβώς ό,τι χρειάζεται μια αλυσίδα εστιατορίων.

Το tamigo παρέχει μια επισκόπηση για ότι σχετίζεται με το εργατικό δυναμικό της εταιρείας και αυτό σημαίνει ότι παραμένετε πάντα ενημερωμένοι. Γι' αυτόν τον λόγο, το tamigo είναι πολύτιμο εργαλείο.

Από το 2014, το tamigo βελτιστοποιεί τη διαχείριση του προσωπικού της Danhostel στο Helsingør της Δανίας. Πριν από το tamigo, οι εργαζόμενοι της Danhostel καταχωρούσαν τις ώρες εργασίας τους σε φύλλα χαρτιού.

Ο Βοηθός διευθυντής Nicolai Stubtoft, θυμάται: «Ήταν ένα απόλυτο χάος, καθώς οι εργαζόμενοι καταχωρούσαν τις ώρες εργασίας τους σε ένα κομμάτι χαρτί και μετά έπρεπε να ελέγχω ένα-ένα αυτά τα χαρτιά… αν είχαν θυμηθεί να μου τα δώσουν.»

Όπως σε οποιοδήποτε άλλο ξενοδοχείο η ξενώνα, έτσι και στη Danhostel υπάρχουν εποχιακές διακυμάνσεις στο προσωπικό. Υπάρχει σημαντική αύξηση των νεαρών εργαζομένων κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών. Παρότι η περίοδος αιχμής σημαίνει πολλά νέα πρόσωπα, ο Nicolai Stubtoft δεν χρειάζεται πολύ χρόνο για να εκπαιδεύσει τους νέους υπαλλήλους στη χρήση του tamigo. Μετά από μια σύντομη εισαγωγή, οι εργαζόμενοι μπορούν να αρχίσουν να ανταλλάσσουν βάρδιες μεταξύ τους χωρίς να εμπλέκεται η διοίκηση.

«Στο τέλος, το μόνο που χρειάζεται να κάνω είναι να εγκρίνω αυτά τα οποία έχουν ήδη συμφωνήσει μεταξύ τους τα μέλη του προσωπικού - και αυτό είναι πραγματικά πανέξυπνο.»

Οι υπεύθυνοι καταστημάτων δεν έχουν χρόνο για να διαβάσουν μακροσκελή εγχειρίδια. Ένα από τα κύρια πλεονεκτήματα του tamigo είναι ότι οι νέοι υπεύθυνοι καταστημάτων χρειάζονται μόνο μερικές ώρες εκπαίδευσης.»

Το εύκολα προσπελάσιμο online πρόγραμμα βαρδιών και η επισκόπηση του εργατικού κόστους ήταν μερικοί μόνο από τους λόγους για τους οποίους η αλυσίδα σούπερ-μάρκετ REMA 1000 επέλεξε το tamigo αντί για άλλες λύσεις διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού το 2008.

Άλλες εκπτωτικές αλυσίδες διαθέτουν διαφορετικά συστήματα οικονομικού προγραμματισμού και καθορισμού βαρδιών, για τα οποία απαιτούνται μακροσκελή σεμινάρια και συνεχείς ενημερώσεις μέχρι να αρχίσει το σύστημα να παράγει αξία για τους υπεύθυνους καταστημάτων… Εμείς επιλέξαμε μια διαφορετική πορεία και γίναμε επιτυχημένοι», λέει ο Διευθυντής τμήματος ανθρώπινων πόρων Svend Halse Petersen.

Το tamigo δεν είχε θετική επίδραση μόνο στους υπευθύνους καταστημάτων της REMA 1000. Στα κεντρικά γραφεία στο Horsens της Δανίας, το tamigo βοηθά στην ελαχιστοποίηση χρονοβόρων διοικητικών καθηκόντων και παρέχει στη διοίκηση μια καλή επισκόπηση της επιτυχημένης αλυσίδας σούπερ-μάρκετ.
Γνωρίστε το tamigo σήμερα
Ας ξεκινήσουμε να κάνουμε ευκολότερη τη δουλειά σας. Στείλτε μας ένα μήνυμα.
Επωνυμία εταιρείας*
Όνομα*
Αριθμός τηλεφώνου*
E-mail*
Μήνυμα